2013年9月2日星期一

行街街

 
 
 
星期六
35度以上的大炎天
本來跟川老爺中午出去吃飯
之後去逛逛
最後改了黃昏才出去
 
今次不是無目的地去逛街
因為之前回鄉時size最小的行李喼壞了
於是就想去行一下
看看有沒有喜歡的款式
 
因為川老爺又要出差的關係
可以 hand carry上機的 size 最合用
 
日本的行李喼一向有點貴
一向都用 Samsonite 的關係
不想買別的
於是集中去看這個
 
可是...
在日本
最小 size 的行李喼
竟然要45000円以上 (即HKD3600以上)
size 是最小的啊~~~ T_T
 
 
加上這個價錢的喼
內裡跟車輪都不是很紮實
 
去年在香港買了一個大size 的 Samsonite
遠比這個紮實
而且大的還比現在這個小的便宜呢...
 
所以說, 香港是購物天堂!!!
XDDD
 
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
 
逛了一會之後就去醫肚
 
那天很餓喔
所以要吃份量多的東西
份量多... 這個是最好的選擇!
 
又是和幸吉列豬扒
百吃不厭!!
 
 
和幸很多分店都各有特色
這家位於池袋的分店就有這種「釜飯」
 

 
即是用釜蒸煮的白飯
 
 
我個人就不太喜歡
因為我不愛硬硬的飯焦
不過這種釜飯的確有點風味...
很多日本人都很喜歡
 
 
白飯, 椰菜, 味噌汁都是吃到飽形式的吉列店
吃完之後真的是飽得不得了...
 
^_^
 
 
 


5 則留言:

  1. 回覆
    1. 你好... 我都搞到頭都大晒... 因為yahoo嗰邊出左呢邊網址,但D博文唔見左。搞來搞去。一有時間即刻去你度!>_<

      刪除
  2. 有希,

    我係YAHOO 那個 MOK 呀!

    首先要同你交代一件事先...我錯手DELETED 了你在我處(YAHOO) 的留言, 講聲先, 以免誤會, SORRY!

    岩岩新手...要留言都要左摸右摸...真係蠢喇我...

    成HKD$3,600 元一個喼..咁鬼貴架...

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔緊要!最緊要係你睇到我嘅message。本身出左個搬遷notice,但yahoo唔知做咩 publish 唔到出來... 暈... 而家連某D博文都唔見埋。希望明早會好返啦。見到你搵到過來,鬆一口氣!!︿︿

      刪除
    2. 你係未已申請了搬遷...你在YAHOO 的ACCOUNT 已變左唯讀...我諗好多人要摸一排先過到黎..

      死YAHOO 我 咪有篇 BLOG SET 左 只有朋友可己閱讀嘅...我今日開番ACCOUNT..我竟然無晒D 朋友...唉 *_*

      今次真係四分五裂囉...有D 問我有無FB ACCOUNT...我無呀~~

      希望你其他網友都摸倒來啦..

      刪除